wtorek, 24 stycznia 2017

The sun on the meadow is summery warm The stag in the forest runs free...

Młodzież Wszechpolska poszła do szkoły nauczać o żołnierzach wyklętych. Została zaproszona do toruńskiego X LO. Dyrektor szkoły się pogubił, a może wcale nie chciał się odnaleźć? Finał był tego taki.
Przeczytałem tekst, przejrzałem komentarze, czego na ogół nie robię. Słucham toczących się wokół dyskusji. Widzę przelewające się szambo, nad którym co jakiś czas przelatują nokautujące stwierdzenia, że przecież nic się nie stało. O co w ogóle tyle hałasu?
Od wczoraj chodzi za mną piosenka z "Cabaretu". Nic dodać, nic ująć.

1 komentarz:

krajarek pisze...

A ja kolegę to wczoraj w TV zobaczyłem :) Choć nie dosłyszałem miejsca, o które toczy się spór (miejsca straceń na którym powstaje osiedle). Pozdrawiam z południa (u nas zima znacznie piękniejsza niż w Toruniu. Byłem, doświadczyłem :) )