sobota, 16 października 2010

Fabryka z misiem

Od 1913 roku mieściła się tu hurtownia, oraz fabryka preparatów chemicznych T. Rzymkowskiego. Nie wiem niestety, jak długo ta firma działała, dziś w każdym razie hala, oraz willa właściciela, stoją opuszczone.
Reklama ze „Słowa Pomorskiego” wydrukowana w 1923 roku


Tak jak kopalnia ma swojego Skarbnika, który jej pilnuje, tak stara fabryka przy Batorego ma... misia.

Obiekt jest chroniony, więc wewnątrz nie wygląda najgorzej.
Zlewik nawet jest...

1 komentarz:

Caetka pisze...

Szłam sobie do urzędu wymienić dowód os. a tu taka ruina po drodze. Przechodziłam - zobaczyłam - zwiedziłam.. opstrykałam. Budynek staje się niebezpieczną ruiną..
Nie mogłam znaleźć informacji w necie na jego temat, a tu proszę ☺ Już wiem co tam kiedyś było :)
Pozdrawiam!